superbra att det fanns mycket godis och chips!

Har sett filmen nu, killarna kom tillbaka med nån playboy-film som dom jättegärna ville se, men den var rolig så det gick bra att se den ändå... men dom hade dock inte med sig ett enda tilltugg tillbaka :(

Nu ska jag snart hem och sova, daniel följer nog med, och jag måste upp ganska tidigt imorgon för att:

1.
jag ska vända på dygnet
2. Simon fyller år och måste fara till mamma och städa klart mitt rum..
3. annars kommer mina päron bli arga på mig för att jag sover bort hela dagarna...

Sov gott!
/SnyggSandra

Kommentarer
Postat av: maria

saknar en snyggbild... :'(

2010-01-09 @ 10:56:50
URL: http://kluriga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0