dålig uppdatering.. :D

hej. det har varit VÄLDIGT dålig uppdatering här den här veckan... förlåt, jag vet att alla har suttit hemma och grinat för att vi inte skrivit något..
men nu skriver jag och det har har jag gjort den här veckan:
- jag har haft skridskor på idrotten, det var kul!
- jag har haft praso-elever både idag och igår.
- jag var på öppet hus på draggen i tisdags.
- jag var på öppet hus på minerva igår.
- jag har pluggat till ett naturkunskapsprov som vi har imorgon...
- jag fikade men några vänner hos snygglinn i tisdags!
typ det jag har gjort, finns säkert något mer jag gjort men har isåfall glömt..
dom här bilderna har jag tagit med camen på datorn under veckan!
SÅ HÄR SNYGGA VAR JAG OCH LINN IDAG!!!!!!
A-K OCH JAG VAR VÄLDIGT SNYGGA DENNA DAG!
FANNY OCH JOHN VAR OCKSÅ SNYGGA!
MILLE, JAG OCH LINN VAR SNYGGA IDAG!
'
EN DAG I KLASSRUMMET!
HA DET BRA!
/snyggsandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0